Zespół LogoPatka tworzą wykwalifikowani neurologopedzi i logopedzi po 5 – letnich studiach kierunkowych, licznych szkoleniach oraz z bogatym doświadczeniem w pracy.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, przywiązujemy szczególną wagę do wypełniania swojej misji, na pierwszym miejscu stawiając dobro osób, które nam zaufały.
mgr Patrycja Wyrębkiewicz-Łuba

Neurologopeda, Specjalista wczesnej interwencji noworodków i niemowląt, właściciel Gabinetu Logopedyczno-Terapeutycznego LogoPatka, Terapeuta ręki, Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala, wykładowca uniwersytecki.
Jestem absolwentką studiów neurologopedycznych na Uczelni Łazarskiego oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim – kierunki Logopedia ogólna i kliniczna. Pięcioletnie studia w dziedzinie logopedii zaprocentowały ogromem wiedzy terapeutycznej oraz dużą ilością praktyki. Dały solidne podstawy do rzetelnej pracy z pacjentami. Napędzana niegasnącym zapałem do pracy, kreatywnym spojrzeniem oraz chęcią niesienia pomocy dzieciom realizuję swoją terapeutyczną misję. Ciągły „głód” wiedzy, chęć rozwoju oraz publikacje nowych badań w dziedzinie logopedii i terapii dziecięcej są powodem mojego udziału w licznych szkoleniach i kursach, oraz konferencjach, oto niektóre z nich:
- „Kinesiotaping w logopedii – plastrowanie statyczne i dynamiczne„
- Szkolenie „Terapia neurologopedyczna nowodorków i niemowląt”
- Szkolenie „Terapia miofunkcjonalna”
- Szkolenie „Miobobo – Opieka logopedyczna nad niemowlęciem” oraz „Miobobo – niemowlak u logopedy”
- Szkolenie „Ankyloglosja u noworodków i niemowląt”
- Warsztaty „Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania”
- Warsztat „Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego w oparciu o metodę Neuroflow”
- Warsztat „Integracja sensoryczna w pigułce”
- Kurs „Terapia ręki”
- Szkolenie w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy
- Warsztat „Radzenie sobie z niepożądanymi zachowaniami u dzieci przy wykorzystaniu technik behawioralnych”
- Szkolenie „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN”
- Szkolenie „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? I diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych”
- Szkolenie „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty jąkania”
- Prowadzenie warsztatu na Ogólnopolskiej Konferencji Wczesna Interwencja Logopedyczna organizowanej przez APS
- Czynny udział w warsztatach: Jak zdiagnozować 2-latka? KOLD we wczesnej interwencji logopedycznej, Wykorzystanie zabaw fonacyjnych w terapii logopedycznej najmłodszych dzieci
- Praktyczny Warsztat Integracyjny Diagnoza i Terapia ORM – podejście praktyczne
- Udział w konferencji logopedycznej Odczulamy Jąkanie
- Kurs Instruktorski Masażu Shantala dla niemowląt i dzieci w Polska Szkoła Masażu Shantala
- Szkolenie Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
- Warsztaty Opóźniony Rozwój Mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne
Szczególne zainteresowanie kieruję w stronę najmłodszych dzieci od momentu urodzenia, prowadząc profilaktykę logopedyczną oraz wczesną interwencję logopedyczną. Wykorzystuję masaż jako metodę wspomagającą terapię logopedyczną. Przeprowadzam diagnostykę wędzidełek u noworodków, niemowląt i dzieci. Wykorzystuję elementy różnych metod, dopasowując je do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.
Prowadzę również warsztaty i szkolenia dla rodziców oraz specjalistów, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniami. Jako Instruktor Masażu Shantala, pokazuję młodym rodzicom jak pozytywnie działa dotyk miłości!
mgr Ilona Rosłoniec

Neurologopeda, Logopeda ogólny i kliniczny.
Wiedzę z zakresu logopedii zdobywała na Uniwersytecie Warszawskim i Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Natomiast umiejętności kształtowała w trakcie odbywanych praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych, przedszkolach oraz szpitalach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Specjalistycznej Poradni Małego Dziecka oraz warszawskich przedszkolach. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz osobami dorosłymi.
Prowadzenie zajęć logopedycznych to nie tylko moja praca, lecz także pasja. Czerpię z tego dużą satysfakcję, zwłaszcza gdy mogę wspierać rozwój dzieci oraz pomagać w realizacji celów wyznaczanych przez dzieci i ich rodziców.
Poza tym, ważne jest dla mnie, aby ćwiczenia logopedyczne nie były monotonne bądź wyczerpujące. Dbam o to, by przebiegały one w przyjemnej atmosferze. Niekiedy mogą nawet okazać się dobrą zabawą, dlatego też przygotowuję wiele gier i ciekawych ćwiczeń dla dzieci.
mgr Aleksandra Jarzyńska

Logopeda ogólny i kliniczny, Terapeuta ręki. Ukończyła studia I oraz II stopnia na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobywała na licznych praktykach studenckich w poradniach logopedycznych, szpitalach oraz na stażu logopedycznym w przedszkolu terapeutycznym. Dotychczas pracowała w gabinecie logopedycznym oraz w przedszkolach gdzie prowadziła terapię indywidualną oraz zajęcia grupowe. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza na licznych szkoleniach i kursach m.in : programowanie języka u dzieci z afazją i opóźnionym rozwojem mowy, terapia sygmatyzmu międzyzębowego i bocznego, terapia karmienia.
Praca zawodowa jest moją największą pasją. W terapii kieruje się zasadą: nauka przez zabawę. Na zajęciach, które prowadzę najważniejsze jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa małych pacjentów oraz pomoc im w przezwyciężaniu trudności z którymi się borykają. Moje zainteresowania zawodowe to praca z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy oraz terapia karmienia.
mgr Paulina Bętkowska

Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny.
Z wyróżnieniem ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Podczas studiów odbyła liczne staże i praktyki w placówkach medycznych i oświatowych. Ma doświadczenie w diagnozowaniu i prowadzeniu terapii logopedycznej dzieci, młodzieży i dorosłych. Pracuje w przedszkolu ogólnodostępnym i centrum medycznym. Dodatkowo ma wykształcenie artystyczne, ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną. Gra na harfie i fortepianie.
Specjalizuję się w diagnostyce i terapii zaburzeń miofunkcjonalnych. Regularnie poszerzam swoją wiedzę zawodową poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych, a także zgłębianie literatury specjalistycznej. Współpraca, zaangażowanie i regularność są dla mnie bazą prowadzącą do osiągnięcia założonych celów terapeutycznych.
mgr Joanna Wądołowska
Neurologopeda, Protetyk Słuchu

Absolwentka studiów neurologopedycznych Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie, a także Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na kierunku Logopedia z Fonoaudiologią oraz Szkoły Policealnej nr 1 im. Ochrony Zdrowia w Białymstoku na kierunku Protetyk Słuchu.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, w Szkole Podstawowej, przedszkolach oraz uczestnicząc w praktykach realizowanych w Klinikach i Poradniach szpitali UDSK oraz DSK w Białymstoku, a także w Szkołach Podstawowych i gabinetach Protetyki Słuchu.
Przebyte kursy i szkolenia:
- System Języka Migowego- stopień I
- “Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych” dr Marzena Machoś
- “Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo- literowego”. Osoba prowadząca: dr Marzena Machoś
- “Odruchy pierwotne traktu ustno- twarzowego; odruchy słabe i przetrwałe; terapia w podejściu neurorozwojowym” . dr Emilia Mikołajewska
- “Zachowania trudne u osób z autyzmem”. dr Magdalena Markowska
- “Wędzidełko okiem prakyka” . mgr Aleksandra Rosińska
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Procentrum
- Wykorzystywanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami wkomunikacji językowej. Cz. I. dr Anna Prożych
Głównym nurtem moich zainteresowań są kliniczne aspekty logopedii i w tym temacie regularnie poszerzam swoją wiedzę. Holistyczne spojrzenie na dziecko i przede wszystkim uwzględnienie jego potrzeb to zasady, którymi kieruję się w swojej pracy. Jestem nastawiona na wypracowywanie konkretnych celów logopedycznych w przyjaznej atmosferze opartej na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu zarówno
z dzieckiem, jak i rodzicem.