Współpracujący specjaliści

Zespół LogoPatka tworzą wykwalifikowani neurologopedzi i logopedzi po 5 – letnich studiach kierunkowych, licznych szkoleniach oraz z bogatym doświadczeniem w pracy.


Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, przywiązujemy szczególną wagę do wypełniania swojej misji, na pierwszym miejscu stawiając dobro osób, które nam zaufały.

mgr Patrycja Wyrębkiewicz-Łuba

Neurologopeda, Specjalista wczesnej interwencji noworodków i niemowląt, właściciel Gabinetu Logopedyczno-Terapeutycznego LogoPatka, Terapeuta ręki, Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala, wykładowca uniwersytecki.

Jestem absolwentką studiów neurologopedycznych na Uczelni Łazarskiego oraz studiów magisterskich na Uniwersytecie Warszawskim – kierunki Logopedia ogólna i kliniczna. Pięcioletnie studia  w dziedzinie logopedii zaprocentowały ogromem wiedzy terapeutycznej oraz dużą ilością praktyki. Dały solidne podstawy do rzetelnej pracy z pacjentami. Napędzana niegasnącym zapałem do pracy, kreatywnym spojrzeniem oraz chęcią niesienia pomocy dzieciom realizuję swoją terapeutyczną misję. Ciągły „głód” wiedzy, chęć rozwoju oraz publikacje nowych badań w dziedzinie logopedii i terapii dziecięcej są powodem mojego udziału w licznych szkoleniach i kursach, oraz konferencjach, oto niektóre z nich:

  • Kinesiotaping w logopedii – plastrowanie statyczne i dynamiczne
  • Szkolenie „Terapia neurologopedyczna nowodorków i niemowląt”
  • Szkolenie „Terapia miofunkcjonalna”
  • Szkolenie „Miobobo – Opieka logopedyczna nad niemowlęciem” oraz „Miobobo – niemowlak u logopedy”
  • Szkolenie „Ankyloglosja u noworodków i niemowląt”
  • Warsztaty „Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania”
  • Warsztat Diagnoza i terapia zaburzeń przetwarzania słuchowego w oparciu o metodę Neuroflow”
  • Warsztat „Integracja sensoryczna w pigułce”
  • Kurs „Terapia ręki”
  • Szkolenie w zakresie zasad udzielania pierwszej pomocy
  • Warsztat „Radzenie sobie z niepożądanymi zachowaniami u dzieci przy wykorzystaniu technik behawioralnych
  • Szkolenie „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie CUN”
  • Szkolenie „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć? I diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych”
  • Szkolenie „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży – praktyczny warsztat terapeuty jąkania”
  • Prowadzenie warsztatu na Ogólnopolskiej Konferencji Wczesna Interwencja Logopedyczna organizowanej przez APS
  • Czynny udział w warsztatach: Jak zdiagnozować 2-latka? KOLD we wczesnej interwencji logopedycznej, Wykorzystanie zabaw fonacyjnych w terapii logopedycznej najmłodszych dzieci
  • Praktyczny Warsztat Integracyjny Diagnoza i Terapia ORM – podejście praktyczne
  • Udział w konferencji logopedycznej Odczulamy Jąkanie
  • Kurs Instruktorski Masażu Shantala dla niemowląt i dzieci w Polska Szkoła Masażu Shantala
  • Szkolenie Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
  • Warsztaty Opóźniony Rozwój Mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne

Szczególne zainteresowanie kieruję w stronę najmłodszych dzieci od momentu urodzenia, prowadząc profilaktykę logopedyczną oraz wczesną interwencję logopedyczną. Wykorzystuję masaż jako metodę wspomagającą terapię logopedyczną. Przeprowadzam diagnostykę wędzidełek u noworodków, niemowląt i dzieci. Wykorzystuję elementy różnych metod, dopasowując je do indywidualnych potrzeb każdego pacjenta.
Prowadzę również warsztaty i szkolenia dla rodziców oraz specjalistów, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniami. Jako Instruktor Masażu Shantala, pokazuję młodym rodzicom jak pozytywnie działa dotyk miłości!

mgr Ilona Rosłoniec

Neurologopeda, Logopeda ogólny i kliniczny.
Wiedzę z zakresu logopedii zdobywała na Uniwersytecie Warszawskim i Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Natomiast umiejętności kształtowała w trakcie odbywanych praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych, przedszkolach oraz szpitalach. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Specjalistycznej Poradni Małego Dziecka oraz warszawskich przedszkolach. Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym, szkolnym oraz osobami dorosłymi.

Prowadzenie zajęć logopedycznych to nie tylko moja praca, lecz także pasja. Czerpię z tego dużą satysfakcję, zwłaszcza gdy mogę wspierać rozwój dzieci oraz pomagać w realizacji celów wyznaczanych przez dzieci i ich rodziców.
Poza tym, ważne jest dla mnie, aby ćwiczenia logopedyczne nie były monotonne bądź wyczerpujące. Dbam o to, by przebiegały one w przyjemnej atmosferze. Niekiedy mogą nawet okazać się dobrą zabawą, dlatego też przygotowuję wiele gier i ciekawych ćwiczeń dla dzieci.

mgr Aleksandra Jarzyńska

Logopeda ogólny i kliniczny, Terapeuta ręki. Ukończyła studia I oraz II stopnia na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobywała na licznych praktykach studenckich w poradniach logopedycznych, szpitalach oraz na stażu logopedycznym w przedszkolu terapeutycznym. Dotychczas pracowała w gabinecie logopedycznym oraz w przedszkolach gdzie prowadziła terapię indywidualną oraz zajęcia grupowe. Swoją wiedzę i umiejętności poszerza na licznych szkoleniach i kursach m.in : programowanie języka u dzieci z afazją i opóźnionym rozwojem mowy, terapia sygmatyzmu międzyzębowego i bocznego, terapia karmienia.

Praca zawodowa jest moją największą pasją. W terapii kieruje się zasadą: nauka przez zabawę. Na zajęciach, które prowadzę najważniejsze jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa małych pacjentów oraz pomoc im w przezwyciężaniu trudności z którymi się borykają. Moje zainteresowania zawodowe to praca z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy oraz terapia karmienia.

mgr Paulina Bętkowska

Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta miofunkcjonalny.
Z wyróżnieniem ukończyła studia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Podczas studiów odbyła liczne staże i praktyki w placówkach medycznych i oświatowych. Ma doświadczenie w diagnozowaniu i prowadzeniu terapii logopedycznej dzieci, młodzieży i dorosłych. Pracuje w przedszkolu ogólnodostępnym i centrum medycznym. Dodatkowo ma wykształcenie artystyczne, ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną. Gra na harfie i fortepianie.

Specjalizuję się w diagnostyce i terapii zaburzeń miofunkcjonalnych. Regularnie poszerzam swoją wiedzę zawodową poprzez uczestnictwo w kursach, szkoleniach i konferencjach naukowych, a także zgłębianie literatury specjalistycznej. Współpraca, zaangażowanie i regularność są dla mnie bazą prowadzącą do osiągnięcia założonych celów terapeutycznych.

mgr Joanna Wądołowska

Neurologopeda, Protetyk Słuchu

Absolwentka studiów neurologopedycznych Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie, a także Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku na kierunku Logopedia z Fonoaudiologią oraz Szkoły Policealnej nr 1 im. Ochrony Zdrowia w Białymstoku na kierunku Protetyk Słuchu.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, w Szkole Podstawowej, przedszkolach oraz uczestnicząc w praktykach realizowanych w Klinikach i Poradniach szpitali UDSK oraz DSK w Białymstoku, a także w Szkołach Podstawowych i gabinetach Protetyki Słuchu.

Przebyte kursy i szkolenia:

  • System Języka Migowego- stopień I
  • “Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych” dr Marzena Machoś
  • “Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania obrazkowo- literowego”. Osoba prowadząca: dr Marzena Machoś
  • “Odruchy pierwotne traktu ustno- twarzowego; odruchy słabe i przetrwałe; terapia w podejściu neurorozwojowym” . dr Emilia Mikołajewska
  • “Zachowania trudne u osób z autyzmem”. dr Magdalena Markowska
  • “Wędzidełko okiem prakyka” . mgr Aleksandra Rosińska
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Procentrum
  • Wykorzystywanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami wkomunikacji językowej. Cz. I. dr Anna  Prożych

Głównym nurtem moich zainteresowań są kliniczne aspekty logopedii i w tym temacie regularnie poszerzam swoją wiedzę. Holistyczne spojrzenie na dziecko i przede wszystkim uwzględnienie jego potrzeb to zasady, którymi kieruję się w swojej pracy. Jestem nastawiona na wypracowywanie konkretnych celów logopedycznych w przyjaznej atmosferze opartej na wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu zarówno
z dzieckiem, jak i rodzicem.

Udostępnij na:

Serwis logopatka.pl korzysta z plików cookie. Mają Państwo możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies, co skutkuje zapisywaniem ich na Państwa urządzeniach przez serwis logopatka.pl. Informacji odczytanych za pomocą cookies i podobnych technologii używamy w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Wykorzystanie ich pozwala nam zapewnić Państwu maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszego serwisu poprzez zapamiętanie Waszych preferencji i ustawień na naszej stronie. Więcej informacji o zamieszczanych plikach cookie oraz o możliwości zmiany ustawień przeglądarki oraz polityce przetwarzania danych znajdą Państwo w polityce prywatności. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close